LIVRAREA PRODUSELOR

URMARIREA COMENZII

Dupa ce Clientul a inregistrat comanda, si aceasta a fost procesata / trimisa de Vanzator, Clientul poate urmari statusul acesteia din contul de client, in sectiunea “Comenzile mele”.
Dupa predarea Comenzii la curier de catre Vanzator, Clientul poate fi informat prin SMS de catre firma de curierat asupra livrarii planificate si asupra valorii de ramburs de achitat, daca este cazul.
De asemenea, comanda se poate urmari pe baza numarului de trimitere care va fi disponibil atat in Contul de Utilizator al clientului, cat si in SMS-ul de informare trimis de firma de curierat.

MODIFICAREA SAU ANULAREA COMENZII

Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul de client, sectiunea „Comenzile mele”, cu conditia ca produsele comandate sa nu fie deja predate firmei de curierat.

Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

TERMEN DE LIVRARE

a). Pentru produsele care sunt in stoc, Vanzatorul se angajeaza sa proceseze si sa inmaneze curierului orice comanda finalizata si confirmata pe site in termen de 24-48 ore lucratoare. De regula, firmele de curierat cu care lucram livreaza coletele in termen de 24-48 ore de la data preluarii comenzii de la Vanzator. PilotShop.ro nu este responsabil pentru orice fel intarziere sau imposibilitate de livrare din vina Producatorilor / Furnizorilor, a firmei de curierat sau a Cumparatorului care poate surveni in urma, dar nelimitandu-se la: zile lucratoare, sarbatori legale, situatii speciale legate de meteo, pandemie, carantina, cazuri de forta majora si alte situatii in afara controlului rezonabil.

b). Pentru produsele care nu sunt in stoc, termenul de livrare va fi comunicat clientului ulterior inregistrarii comenzii. In functie de termenul comunicat de Vanzator, Clientul va confirma daca doreste sa pastreze sau sa anuleze comanda.
Vanzatorul nu este responsabil pentru orice fel de intarziere in livrarea produselor care poate aparea din urmatoarele situatii, dar nelimitandu-se la: disponibilitatea in stoc a produselor la Furnizor sau Distribuitor, intarzieri la transport din vina fimelor de transport / curierat, erori materiale, erori de procesare a comenzilor la Vanzator sau Producator / Distribuitor, proceduri vamale, conditii meteo, cazuri de forta majora etc.

MODALITATI DE LIVRARE

LIVRARE PRIN CURIER:

Produsele comercializate de catre PilotShop.ro sunt livrate folosind serviciile de curierat rapid ale firmei GLS. Toate produsele sunt noi si livrate in ambalajul original al producatorului. Vanzatorul va lua toate masurile ca ambalarea produselor sa fie corespunzatoare in asa fel incat sa asigure integratatea si functionalitatea Bunurilor. Vanzatorul are obligatia de a expedia impreuna cu produsele factura, packing slip, certificatul de conformitate si certificatul de garantie / calitate, impreuna cu toate instructiunile de functionare, manuale tehnice, CD-uri de instalare si alte documente care insotesc produsul.

Livrarea produselor se face pana in fata imobilului casa / bloc. Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele.
Taxa de livrare pleaca de la suma minima de 17 Lei cu TVA inclus, valoarea totala a transportului urmand a fi afisata in cosul de cumparaturi inainte de plasarea comenzii si aceasta poate diferi in functie de:
- greutatea, volumul si tipul produselor comandate
- zona de livrare: in functie de destinatie, la costurile de curierat se va aplica o suprataxa de zona, care va fi inclusa in costul total al transportului
- pentru optiunea de deschidere a coletului la livrare se va aplica  o taxa care va fi afisata separat in cosul de cumparaturi
- pentru optiunea de testare a produsului se va aplica  o taxa care va fi afisata separat in cosul de cumparaturi
- pentru optiunea de plata numerar la livrare, se va adauga o taxa care va fi afisata separat in cosul de cumparaturi

RIDICARE DIN SHOWROOM PILOTSHOP.RO:

Serviciul de ridicare personala din showroom-ul PilotShop este disponibil la finalizarea comenzii, in sectiunea Modalitate livrare.
Livrarea in showroom este gratuita pentru toate comenzile plasate direct in showroom (cumparare directa), precum si pentru comenzile plasate online si care sunt achitate in momentul plasarii comenzii sau care vor fi achitate numerar sau cu card in showroom.

Daca produsele nu sunt pe stoc in showroom, Vanzatorul va anunta Clientul prin e-mail sau SMS cand acestea vor ajunge in showroom, pentru a fi ridicate. Din momentul in care au ajuns, produsele sunt pastrate in showroom timp de 3 zile (cu tot cu ziua in care a fost trimisa notificarea de ridicare).

Daca Clientul a ales ridicare din showroom si nu a achitat produsele, Vanzatorul se obliga sa rezerve produsele comandate de Client timp de 3 zile pentru a fi disponibile pentru ridicare, dupa care, in cazul in care clientul nu a ridicat produsele, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda si a repune produsele in vanzare.

Daca Clientul a ales ridicare din showroom si a achitat produsele, Vanzatorul se obliga sa rezerve produsele achizitionate de Client timp de 7 zile pentru a fi disponibile pentru livrare, dupa care, in cazul in care clientul nu a ridicat produsele, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda si a returna banii clientului.

Pentru comenzile platite online (cu cardul online, ordin de plata), Clientul trebuie sa prezinte actul de identitate pentru a-i putea inmana produsele. Pentru persoanele juridice, este necesara si o imputernicire din partea firmei.

La ridicarea din showroom, produsele din categoriile Casti, Ceasuri, GPS-uri, statii radio si alte produse electronice VOR FI TESTATE pentru a li se constata FUNCTIONALITATEA. In cazul in care Cumparatorul refuza testarea, se va considera ca produsul este predat functional, fara nicio zgarietura si cu ecranul intact. De asemenea, Cumparatorul va fi rugat sa semneze un document care atesta refuzul verificarii produsului.

Orice solicitare de retur pentru produsele cumparate din categoriile sus-mentionate, care au fost ridicate din showroom-ul Pilotshop si pentru care Cumparatorul a refuzat testarea, va fi primita DOAR in conditiile prevazute in CERTIFICATUL DE GARANTIE.

La ridicarea din showroom a articolelor de imbracaminte, incaltaminte, ochelari de soare Clientul este responsabil pentru probarea produselor si Vanzatorul va pune la dispozitia clientului facilitati adecvate (de ex. cabina de proba) pentru testarea / probarea acestor produse.

TOATE PRODUSELE RIDICATE DIN SHOWROOM-UL PILOTSHOP, AVAND IN VEDERE CA CLIENTULUI I S-A OFERIT SANSA INSPECTARII/VIZUALIZARII/TESTARII/PROBARII PRODUSELOR, ISI PIERD DREPTUL DE RETUR IN SENSUL OUG nr 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.