Politica de returnare
Producători
 
Coş cumpărături
0 produse
 

Politica de returnare

Pentru produsele livrate prin curier

In conformitate cu prevederile OUG nr 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse OUG nr. 34/2014, Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului/produselor comandat(e) prin site-ul www.pilotshop.ro si livrate la distanta prin servicii de curierat.

Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Dreptul de retur se aplica numai in cazul produselor comandate online prin intermediul site-ului www.pilotshop.ro si care s-au livrat la distanta prin servicii de curierat.

Returul produselor se poate face la distanta, prin serviciu de curierat sau prin predare personala in magazinul PilotShop. In cazul returului prin curier, costurile de transport si riscurile de pierdere/deteriorare in timpul transportului sunt suportate de catre cumparator.

Produsele returnate trebuie sa fie insotite de certificatul de garantie in original si copie a facturii sau bonului fiscal de achizitie. In functie de optiunea cumparatorului, creditul provenit din stornarea produselor returnate se poate folosi pentru achitarea altui produs sau se poate returna in termen de maxim 14 de zile lucratoare de la data primirii produsului returnat de catre PilotShop.ro.

Conditii generale de returnare:

1. Produse care se definesc ca nereturnabile:

a) Carti, harti, documentatie de zbor
b) Software pe support CD, DVD, daca sunt desigilate
c) Produse ale caror licente software au fost folosite sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software.

2. Produsele din categoria "Imbracaminte" pot fi returnate doar daca nu au fost folosite si au eticheta si/sau alte elemente de identificare atasate.

3. Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.

4. Produsul trebuie sa fie returnat impreuna cu toate accesoriile primite, CD de instalare, manuale, etc.

5. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator de preferinta, dar nu obligatoriu, in cutia/ambalajul original, sau in alta cutie/ambalaj care sa asigure o protectie corespunzatoare in timpul transportului.

6. Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Aceasta decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Produsele achizitionate direct din magazinul nostru, unde este posibila testarea/probarea acestora impreuna cu personalul calificat PilotShop, nu se supun ordonantei OUG 34/2014.

*Observatie: Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar, avem rugamintea sa ne furnizati contul IBAN in momentul notificarii de retur. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.

ANPC PilotShop.ro © 2018. Powered by MDN